Paskolų refinansavimas – Kauno kredito unijos siūloma galimybė išspręsti finansines problemas. Paskolų refinansavimas gali būti aktualus tiems, kurie turi paėmę greitąjį kreditą arba moka kelias įmokas iš karto ir susiduria su sunkumais. Galime refinansuoti tiek greituosius kreditus, tiek turimus vartojimo kreditus bankuose ar būsto paskolas. Visais minėtais atvejais siūlome naudotis mūsų paslauga „Atsisakyk greituko“.

„Atsisakyk greituko“ – tai KKU teikiama greitųjų kreditų bendrovių išduotų paskolų refinansavimo (perėmimo) paslauga. Atkreiptinas dėmesys, jog tai yra paskolų refinansavimas be užstato.

Norėdamas atsisakyti greitųjų kreditų bendrovėse turimos paskolos asmuo turi:

Atvykti į KKU (Tel. 837 -752 762, El. paštas – info@kku.lt).

Pateikti paskolos (ar paskolų) sutartį (is), sudarytą(as) su greitųjų kredito bendrove(ėmis).

Užpildyti prašymą kredito refinansavimui – perėmimui.

Paskolų refinansavimas be užstato.

Atsisakyti greituko ir mokėti mažiau!

Gavus kredito refinansavimo (perėmimo) patvirtinimą su greitųjų kreditų bendrove(ėmis) atsiskaito KKU.
Norintieji atsisakyti greitųjų kreditų paskolų be užstato konsultuojami nemokamai. Rekomenduojame susiderinti laiką su vadybininku iš anksto. Daugiau informacijos galite gauti internete, užsukę į KKU svetainę arba paskambinę aukščiau nurodytas telefonais.

KKU kliento Alfonso istorija:

Taip nutiko, kad prispausti finansinių rūpesčių su šeima pasiėmėme kelis greituosius kreditus. Manėme, kad sugebėsime grąžinti juos greitai, tačiau klydome. Ėmė kauptis delspinigiai – ir dar kokie. Supratome, kad reikia ieškoti išeities. Susipažinome su galimybe refinansuoti paskolas be užstato. Kodėl be užstato? Nes jo paprasčiausiai neturėjome. Nebūtume galėję nieko užstatyti. Tad paskolų refinansavimas be užstato buvo mūsų išsigelbėjimas. Kreipėmės į KKU. Jie susipažino su pateiktais dokumentais ir patvirtino, kad galėsime išsiversti be užstato. Rezultatas toks: greitųjų kreditų bendrovėms mes nebesame skolingi, o įmokos, kurias dabar mokame KKU, yra netgi mažesnės. Tad visuomet yra išeitis iš padėties, tereikia informacijos – ir kreiptis į įstaigą, kuri pasirengusi padėti.