Verslo sėkmės istorija: grožio salonas „Cocos“ (su filmuotu reportažu)

Iki savo verslo pradžios grožio salono „Cocos“ savininkė Monika Miller darbavosi soliariumų tinkle, tad grožio srityje nėra CocosLTnaujokė. Dirbdama su žmonėmis, ji matė ir vertino, kokie yra jų poreikiai, todėl kilo idėja pasiūlyti populiarias ir pageidaujamas paslaugas už gerokai mažesnę kainą, nei iki tol buvo rinkoje.

„Norėjome, kad įvairios kosmetologinės paslaugos būtų prieinamos kuo didesniam klientų ratui,“ – sako M.Miller.

Gavus lengvatinę paskolą iš Verslumo skatinimo fondo, „Cocos“ įsigijo reikalingą kosmetologinę lazerinę įrangą, skirtą šalinti nepageidaujamus plaukus įvairiose kūno vietose, taip pat lazeriniais įrengimais skaidyti riebalus, šalinti pigmentines dėmes ir stangrinti odą. Šios procedūros Lietuvoje atliekamos jau ne vienerius metus, tačiau iki šiol eiliniam žmogui dėl kainos nėra lengvai prieinamos.

„Nusprendėme konkuruoti kaina. Kiti grožio salonai ar medicinos centrai laukia savo dešimties klientų, kurie mokės po tūkstantį litų. Mes gerokai sumažinome kainas ir tikimės, kad įsukus verslą sulauksime ne dešimt, o šimto klientų“, – sako M.Miller. Skaitykite daugiau>>>

Šaltinis 15min.lt/Verslo vinis