Noras realizuoti originalią idėją – stipresnis už sunkumus

MilkosaPasak ledų kokteilių baro „OSA“ įkūrėjo Justino Buivido, kiekvienas verslas prasideda nuo mažo žingsnelio – tik reikia išdrįsti jį žengti. Tokia paspirtimi vaikinui tapo nepasisekusi prieš tai vykdyta veikla ir noras sukurti kažką originalaus.

Neeilinė idėja J.Buividui kilo kartu su seminare sutiktu bendraminčiu Dovydu Baranausku. Vaikinai nusprendė atidaryti išskirtiniais receptais pasižymintį ledų kokteilių barą, į kurį užsukę klientai galėtų išsirinkti ar susikurti šaltą arba karštą ledų kokteilį, ledus sumaišant ne tik su garsių gamintojų saldumynais (pvz. „Snickers“, „Skittles“, „Milky Way“ ir pan.), bet ir su dražė, sausainiais, vaisiais, kava, proteinų kokteiliais, pyragu ar net pipirais – ingredientai kokteiliuose, kavose ar ledų desertuose priklauso tik nuo baro lankytojų vaizduotės.

„Iš pradžių ėmėmės kitokios idėjos, bet, jai nepasiteisinus, nusprendėme atidaryti išskirtinį ledų kokteilių barą, pavadinę jį „OSA“ – žodžiu, kurį angliškai šifruojame kaip „Original Sweet Action“. Tuo tarpu lenkiškai „osa“ – tai nuolat saldumynų traukiamas vabzdys širšė, tad viskas puikiai susiję“, – širšės, tapusios įmonės logotipu, kilmę aiškino J. Buividas.Bedirbdamas ir investuodamas į akcijas vaikinas turėjo susitaupęs pinigų verslo pradžiai, tačiau jų neužteko.

Pagelbėjo Kauno kredito unijos suteikta paskola iš Verslumo skatinimo fondo (VSF), nors jai gauti užtruko nemažai laiko.Nebuvo paprasti ir rasti tinkamas patalpas. Bendraminčiai ieškojomažos erdvės, tinkamos trumpam užsukus pasiimti kokteilį išsinešimui, tačiau dauguma patalpų buvo pernelyg didelės.

„Laimei, atsitiktinai pasisekė rasti tinkamą erdvę Laisvės alėjoje, kurios dizainą sukūrėme patys ir įkurdinome tenai savo barą“, – pasakojo vaikinas.Orams šąlant tenka galvoti, kaip sudominti klientus – šiuo metu „OSA“ kokteilius su užsienio gamintojų gaminiais siūlo karštus. „Neretai žmonės tik „apsiuosto“ – apžiūri barą iš lauko, bet neužsuka. Tačiau neužėję vidun ir neparagavę nesupras, kuo ypatingi mūsų siūlomi kokteiliai. O tie, kurie paragauja bent kartelį, ateina vėl ir vėl“, – sakė baro savininkas.

Kaip bebūtų, veiklus vaikinas rankų nenuleidžia ir tiki, jog viskas bus gerai. Nuo baro atidarymo nepraėjo nė pora mėnesių, tad tai, ko dabar reikia – kantrybė,bei noras augti ir tobulėti.

Šis tekstas dalyvauja konkurse „Jaunas verslas 2014“, balsuokite ir išrinkite labiausiai įkvepiančią verslo istoriją! Balsuoti galima čia
Šaltinis: www.lrytas.lt