Šiuo metu Kauno kredito unija į savo komandą kviečia:

 

Klientų aptarnavimo specialistą (-ę)

Darbo pobūdis

  • Aktyviai konsultuoti klientus apie unijos produktus bei paslaugas, jas parduoti;
  • Užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
  • Atidaryti klientams sąskaitas, sudaryti paslaugų teikimo sutartis;
  • Atlikti operacijas su grynaisiais pinigais bei kitas mokėjimo operacijas;
  • Aktyvus bendravimas su esamais klientais ir ilgalaikių santykių kūrimas.

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas finansų, bankininkystės, ekonomikos arba vadybos srityje;
  • Geri bendravimo įgūdžiai gyvai ir telefonu;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (anglų k. privalumas);
  • Labai geri darbo kompiuteriu ir Microsoft Office įgūdžiai;
  • Komunikabilumas, atsakingumas, greita orientacija, iniciatyvumas;
  • Patirtis klientų aptarnavime, pardavimų srityje (finansų institucijoje – privalumas)
  • Pozityvumas , atsakingumas ir atvirumas naujovėms.

Mes jums siūlome

Mes žinome, kad ilgalaikiai santykiai su klientais ir darbuotojais yra tvaraus verslo pagrindas. Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos, kur drauge kursime ir įgyvendinsime patrauklius sprendimus klientams. Vertiname kiekvieną komandos narį ir kiekvienu rūpinamės . Mes Jums siūlome visas socialines garantijas, darbo patirtį ir kompetencijas atitinkanti darbo užmokestį.

Gyvenimo aprašymą siųskite el.paštu: oksana.lekaunikiene@kku.lt